Team-leader Call Centru
Nova Porta
№14612870, 7 ноября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Responsabilități administrative:
Monitorizarea activităților zilnice ale echipei de operatori în call center.
Controlul respectării standardelor și procedurilor companiei în privința respectării script-urilor de comunicare, a introducerii și procesării datelor în CRM.
Monitorizarea performanțelor individuale ale membrilor echipei.
Generarea listelor spre apelare pentru chestionarea clienților.
Furnizarea de rapoarte periodice și la solicitarea supervizorului privind performanța echipei.
Elaborarea și evidența respectării graficului de lucru, a concediilor și a altor aspecte legate de resurse umane.
Planificarea în comun cu supervizorul a activității echipei pentru a răspunde la volumele de apeluri și sarcinile care atribuite echipei.
Înaintarea propunerilor pentru îmbunătățirea performanței echipei și eficientizarea proceselor.
Responsabilități operaționale:
Efectuarea și preluarea apelurilor telefonice către/de la clienți în scopul:
- Oferirii suportului comercial cu privire la produsele și serviciile Companiei
- Evaluarea calității deservirii
- Confirmarea termenului de livrare și montare
Gestionarea eficientă a mesajelor primite pe rețelele sociale, oferind răspunsuri prompte și informații relevante clienților.
Comunicarea clară și coerentă pe rețelele sociale și în timpul apelurilor telefonice. Adaptarea la stilul de comunicare în funcție de context.
Înregistrarea problemelor semnalate de către clienți și colaborarea cu alte subdiviziuni pentru soluționarea acestora într-un mod profesionist și eficient.
Monitorizarea constantă a feedback-ului clienților pe rețelele sociale și raportarea acestuia echipelor relevante în vederea îmbunătățirii continue.
Colaborarea strânsă cu departamentul calitate, vânzări și alte echipe pentru a furniza informație promptă și relevantă clienților.
Beneficii:
Posibilitatea de a activa în cadrul unei companii aflate în proces de dezvoltare dinamică.
Sarcini ambițioase, provocatoare și promițătoare.
Dezvoltare profesională continuă.
Salariu motivant, format din salariu fix + KPI.
Beneficii non – financiare.
Program de lucru:
Luni - Vineri: 09:00 - 18:00
Sîmbăta – 09.00 – 15.00 (de serviciu, o data la 3 săptămîni)
Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, trimite CV-ul la adresa: hr@novaporta.md, iar noi te vom contacta. E-mail: hr@novaporta.md
Monitorizarea activităților zilnice ale echipei de operatori în call center.
Controlul respectării standardelor și procedurilor companiei în privința respectării script-urilor de comunicare, a introducerii și procesării datelor în CRM.
Monitorizarea performanțelor individuale ale membrilor echipei.
Generarea listelor spre apelare pentru chestionarea clienților.
Furnizarea de rapoarte periodice și la solicitarea supervizorului privind performanța echipei.
Elaborarea și evidența respectării graficului de lucru, a concediilor și a altor aspecte legate de resurse umane.
Planificarea în comun cu supervizorul a activității echipei pentru a răspunde la volumele de apeluri și sarcinile care atribuite echipei.
Înaintarea propunerilor pentru îmbunătățirea performanței echipei și eficientizarea proceselor.
Responsabilități operaționale:
Efectuarea și preluarea apelurilor telefonice către/de la clienți în scopul:
- Oferirii suportului comercial cu privire la produsele și serviciile Companiei
- Evaluarea calității deservirii
- Confirmarea termenului de livrare și montare
Gestionarea eficientă a mesajelor primite pe rețelele sociale, oferind răspunsuri prompte și informații relevante clienților.
Comunicarea clară și coerentă pe rețelele sociale și în timpul apelurilor telefonice. Adaptarea la stilul de comunicare în funcție de context.
Înregistrarea problemelor semnalate de către clienți și colaborarea cu alte subdiviziuni pentru soluționarea acestora într-un mod profesionist și eficient.
Monitorizarea constantă a feedback-ului clienților pe rețelele sociale și raportarea acestuia echipelor relevante în vederea îmbunătățirii continue.
Colaborarea strânsă cu departamentul calitate, vânzări și alte echipe pentru a furniza informație promptă și relevantă clienților.
Beneficii:
Posibilitatea de a activa în cadrul unei companii aflate în proces de dezvoltare dinamică.
Sarcini ambițioase, provocatoare și promițătoare.
Dezvoltare profesională continuă.
Salariu motivant, format din salariu fix + KPI.
Beneficii non – financiare.
Program de lucru:
Luni - Vineri: 09:00 - 18:00
Sîmbăta – 09.00 – 15.00 (de serviciu, o data la 3 săptămîni)
Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, trimite CV-ul la adresa: hr@novaporta.md, iar noi te vom contacta. E-mail: hr@novaporta.md
E-mail:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳