Specialist customer care (Call Centru) | Departamentul Suport Clienți Retail
MAIB
№14602629, 22 октября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Колледж
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
По сменному графику
Pe această poziție vei contribui la asigurarea suportului la distanță pentru segmentul de clienți persoane fizice, cât mai rapid și calitativ.
Competențe și abilități care te fac potrivit/ potrivită pentru această funcție:
Studii în domeniul economic/financiar;
Experiență bancară în domeniu suport clienți;
atenție la detalii, ritm înalt de lucru, capacitatea de a asculta, abilități de comunicare (verbală și în scris);
Rezistență la stres și flexibilitate la schimbări;
Cunoaşterea fluentă a limbilor română, rusă.
În acest rol vei avea următoarele sarcini:
Escaladarea cazurilor cu care se adresează PF prin apel telefonic, colaborarea cu alte departamente pentru solutionare;
Primirea apelurilor de la clienți PF pe diverse solicitări/ întrebări/ concretizări si deservirea calitativă a acestora;
Abordare individuala si gestionarea corectă a adresărilor clienților PF prin apel telefonic;
Cunoaşterea avansată a limbilor română și rusă iar engleza constituie un avantaj;
Abilităţi excelente de comunicare verbală și în scris;
Cunoaşterea calculatorului (MS Office);
Orientare către client.
În echipa maib vei beneficia de:
Mediu de muncă profesionist, inovator, creator de tendințe în banking și nu doar, dar și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
Oficiu modern și amplasat ultracentral, cafea, zone de relaxare, sală de sport, bucătărie, terasă, etc;
tichete de masă;
Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
Asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
Flexibilitate de a lucra hibrid;
Oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuildinguri;
Gamă largă de reduceri la partenerii maib.
Persoanele interesate să candideze la postul respectiv sunt invitate să transmită CV-ul pe adresa resurseumane@maib.md.
*Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. E-mail:
resurseumane@maib.md
Competențe și abilități care te fac potrivit/ potrivită pentru această funcție:
Studii în domeniul economic/financiar;
Experiență bancară în domeniu suport clienți;
atenție la detalii, ritm înalt de lucru, capacitatea de a asculta, abilități de comunicare (verbală și în scris);
Rezistență la stres și flexibilitate la schimbări;
Cunoaşterea fluentă a limbilor română, rusă.
În acest rol vei avea următoarele sarcini:
Escaladarea cazurilor cu care se adresează PF prin apel telefonic, colaborarea cu alte departamente pentru solutionare;
Primirea apelurilor de la clienți PF pe diverse solicitări/ întrebări/ concretizări si deservirea calitativă a acestora;
Abordare individuala si gestionarea corectă a adresărilor clienților PF prin apel telefonic;
Cunoaşterea avansată a limbilor română și rusă iar engleza constituie un avantaj;
Abilităţi excelente de comunicare verbală și în scris;
Cunoaşterea calculatorului (MS Office);
Orientare către client.
În echipa maib vei beneficia de:
Mediu de muncă profesionist, inovator, creator de tendințe în banking și nu doar, dar și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
Oficiu modern și amplasat ultracentral, cafea, zone de relaxare, sală de sport, bucătărie, terasă, etc;
tichete de masă;
Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
Asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
Flexibilitate de a lucra hibrid;
Oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuildinguri;
Gamă largă de reduceri la partenerii maib.
Persoanele interesate să candideze la postul respectiv sunt invitate să transmită CV-ul pe adresa resurseumane@maib.md.
*Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. E-mail:
resurseumane@maib.md
E-mail:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳