Contabil/ă cu experiență
Gradalogistic SRL
25 апреля 2025
Кишинев
От 1 года
Полный день
Не имеет значение
На территории работодателя
Compania de transport și logistică GRADALOGISTIC SRL anunță concurs pentru funcția vacantă de contabil/ă.
Responsabilități:
Înregistrarea contabilă a facturilor de furnizori interni și externi.
Contabilitatea procurărilor și a costurilor.
Pregătirea datelor contabile necesare pentru întocmirea rapoartelor financiare trimestriale și anuale.
Arhivarea documentelor contabile, conform legislației în vigoare.
Participarea la implementarea și adaptarea fluxurilor contabile în sistemul 1C, în colaborare cu echipa tehnică (acolo unde este cazul).
Întocmirea rapoartelor interne conform cerințelor managementului.
Alte sarcini specifice, conform indicațiilor contabilului-șef.
Cerințe:
Studii superioare finalizate în domeniul economic / contabilitate.
Utilizator de PC experimentat (1С 8, Excel, Word, Outlook).
Experiență în muncă – cel puțin 3 ani.
Româna și rusa – fluent; engleza – nivel mediu.
Abilități de comunicare, responsabilitate, inițiativă, capacitate de lucru în echipă, capacitate de a învăța rapid.
Cunoașterea legislației / procedurilor în domeniul contabil și fiscal.
Oferim:
Salariu competitiv.
Un grafic de muncă stabil (de la 08:30 – 17:30).
Oportunități de învățare și dezvoltare profesională.
Angajare cu includerea întregului pachet social.
Responsabilități:
Înregistrarea contabilă a facturilor de furnizori interni și externi.
Contabilitatea procurărilor și a costurilor.
Pregătirea datelor contabile necesare pentru întocmirea rapoartelor financiare trimestriale și anuale.
Arhivarea documentelor contabile, conform legislației în vigoare.
Participarea la implementarea și adaptarea fluxurilor contabile în sistemul 1C, în colaborare cu echipa tehnică (acolo unde este cazul).
Întocmirea rapoartelor interne conform cerințelor managementului.
Alte sarcini specifice, conform indicațiilor contabilului-șef.
Cerințe:
Studii superioare finalizate în domeniul economic / contabilitate.
Utilizator de PC experimentat (1С 8, Excel, Word, Outlook).
Experiență în muncă – cel puțin 3 ani.
Româna și rusa – fluent; engleza – nivel mediu.
Abilități de comunicare, responsabilitate, inițiativă, capacitate de lucru în echipă, capacitate de a învăța rapid.
Cunoașterea legislației / procedurilor în domeniul contabil și fiscal.
Oferim:
Salariu competitiv.
Un grafic de muncă stabil (de la 08:30 – 17:30).
Oportunități de învățare și dezvoltare profesională.
Angajare cu includerea întregului pachet social.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
25 апреля 2025
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено