Șef Departament Vânzări
Construct Arabesque
№14815398, 12 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 3 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Dacă ești o persoană comunicativă, responsabilă și plină de inițiativă, avem o oportunitate pentru tine! Căutăm un coleg sau o colegă care să se alăture echipei noastre din cadrul companiei noastre în continuă dezvoltare.
Responsabilităţi de bază:
Urmărirea zilnică a activității și performanței personalului aflat în subordine;
Organizarea activităților de analiză, planificare și gestiune financiară a departamentului;
Realizarea cantitativa si calitativa al planului lunar/simestrial/anual de vanzari;
Stabilirea obiectivelor agenților de vînzări din subordine în concordanță cu obiectivele departamentului;
Menținerea legaturei în permanență cu clienți existenți și potențiali;
Colectarea datelor în vederea realizarii studiu de piață pentru a identifica noi potențiali clienți/oportunități.
Cerinţe faţă de candidaţi:
Studii superioare;
Cunoașterea fluentă a limbilor româna și rusa;
Experiență în domeniu similar cel puțin 3 ani
Capacități analitice și de convingere;
Capacitatea de a seta obiectivele și de implementare ale acestora;
Persoană energică, proactivă;
Abilități de utilizare a MS Office;
Permis de conducere categoria B.
Oferta Companiei:
Salariu pe măsura competențelor profesionale (salariu fix + bonusuri bazate pe performanță);
Autoturism de serviciu și acces la telefonie mobilă corporativă;
Condiții de muncă legale, salariu lunar garantat, dotare corespunzătoare;
Oportunitatea de a munci într-o companie în continuă dezvoltare, într-un mediu de lucru profesionist, cu posibilități de promovare și dezvoltare profesională continuă.
Persoanele interesate sunt rugate să trimită CV-ul în limba română, specificând postul dorit, la adresa de e-mail: resurseumane@arabesque.md.
Alătură-te echipei noastre și fii parte din succesul nostru! E-mail: resurseumane@arabesque.md
Telefon: 022636857
Responsabilităţi de bază:
Urmărirea zilnică a activității și performanței personalului aflat în subordine;
Organizarea activităților de analiză, planificare și gestiune financiară a departamentului;
Realizarea cantitativa si calitativa al planului lunar/simestrial/anual de vanzari;
Stabilirea obiectivelor agenților de vînzări din subordine în concordanță cu obiectivele departamentului;
Menținerea legaturei în permanență cu clienți existenți și potențiali;
Colectarea datelor în vederea realizarii studiu de piață pentru a identifica noi potențiali clienți/oportunități.
Cerinţe faţă de candidaţi:
Studii superioare;
Cunoașterea fluentă a limbilor româna și rusa;
Experiență în domeniu similar cel puțin 3 ani
Capacități analitice și de convingere;
Capacitatea de a seta obiectivele și de implementare ale acestora;
Persoană energică, proactivă;
Abilități de utilizare a MS Office;
Permis de conducere categoria B.
Oferta Companiei:
Salariu pe măsura competențelor profesionale (salariu fix + bonusuri bazate pe performanță);
Autoturism de serviciu și acces la telefonie mobilă corporativă;
Condiții de muncă legale, salariu lunar garantat, dotare corespunzătoare;
Oportunitatea de a munci într-o companie în continuă dezvoltare, într-un mediu de lucru profesionist, cu posibilități de promovare și dezvoltare profesională continuă.
Persoanele interesate sunt rugate să trimită CV-ul în limba română, specificând postul dorit, la adresa de e-mail: resurseumane@arabesque.md.
Alătură-te echipei noastre și fii parte din succesul nostru! E-mail: resurseumane@arabesque.md
Telefon: 022636857
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳