Collection Assistant / Asistent Back Office (500€)
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
500 EUR
Program de muncă:
Full-time
Responsabilități:
Vei verifica rezervările deja efectuate verificând corectitudinea datelor incluse în sistem;
Vei monitoriza înregistrările tranzacțiilor efectuate, asigurându-te de corectitudinea și precizia acestora;
Vei rezolva situații și propune soluții legate de aranjamentele de călătorie;
Te vei asigura că toate invoisurile (facturile) făcute pentru zbor, cazare și alte servicii legate de călătorie au fost înregistrate cu succes în sistem și plata a fost efectuată.
Cerințe:
Experiența de lucru nu este obligatorie dar va constitui un avantaj;
Aptitudini analitice și rezolvare de probleme;
Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic;
Program de activitate de Luni pana Vineri: 11:00 - 20:00/20:30;
Atenție excelentă la detalii;
Cunoșterea limbii Române și Ruse;
Competențe excelente de comunicare și scriere în limba Engleză - nivel mediu și Italiană - la un nivel de B1.
Beneficii:
Oficiu amplasat în centrul orașului cu toate facilitățile asigurate;
Angajare oficială conform Codului Muncii din Moldova;
Salariu 500euro/net la care se va adauga al 13-lea salariu;
Trainingul va fi asigurată de către companie;
Întregul suport și ghidaj la toate etapele dezvoltării;
Oportunități de creștere profesională.
Persoanele interesate sunt rugate să ne trimită CV-ul la adresa de email: office@peoplepartner.md, indicând în subiectul scrisorii funcția pentru care aplicați: ,,Ticketing Executive Officer/ Agent de Turism”. Pentru informații suplimentare ne puteți contacta și la numărul de telefon: +(373) 76 500 600. E-mail: office@peoplepartner.md
(+373) 76 500 600
Vei verifica rezervările deja efectuate verificând corectitudinea datelor incluse în sistem;
Vei monitoriza înregistrările tranzacțiilor efectuate, asigurându-te de corectitudinea și precizia acestora;
Vei rezolva situații și propune soluții legate de aranjamentele de călătorie;
Te vei asigura că toate invoisurile (facturile) făcute pentru zbor, cazare și alte servicii legate de călătorie au fost înregistrate cu succes în sistem și plata a fost efectuată.
Cerințe:
Experiența de lucru nu este obligatorie dar va constitui un avantaj;
Aptitudini analitice și rezolvare de probleme;
Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic;
Program de activitate de Luni pana Vineri: 11:00 - 20:00/20:30;
Atenție excelentă la detalii;
Cunoșterea limbii Române și Ruse;
Competențe excelente de comunicare și scriere în limba Engleză - nivel mediu și Italiană - la un nivel de B1.
Beneficii:
Oficiu amplasat în centrul orașului cu toate facilitățile asigurate;
Angajare oficială conform Codului Muncii din Moldova;
Salariu 500euro/net la care se va adauga al 13-lea salariu;
Trainingul va fi asigurată de către companie;
Întregul suport și ghidaj la toate etapele dezvoltării;
Oportunități de creștere profesională.
Persoanele interesate sunt rugate să ne trimită CV-ul la adresa de email: office@peoplepartner.md, indicând în subiectul scrisorii funcția pentru care aplicați: ,,Ticketing Executive Officer/ Agent de Turism”. Pentru informații suplimentare ne puteți contacta și la numărul de telefon: +(373) 76 500 600. E-mail: office@peoplepartner.md
(+373) 76 500 600
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳